Friday, November 27, 2015

三岔口....................


Starting I was come for learn and get experiences as fresh grad.  ...............................................
9 months past,  I  feel of stuck and lost of the purpose why I been here. Environment and Communication were main issue happen on me, although this was not the priority purpose I came here but still bringing me depress and demotivate. I do learned and experiences the job task and the process, meanwhile its seem not suitable for me. I can't see any future and development for long term plan at this moment. it's struggle and confusing to make my final decision. Is it I'm still enjoying the comfort life I had been since young?
I was a person who willing go for challenge however lack of confident to move the very first step. Isn't it so tough ? 
In the end, still, I need make my mind for a better future plan. . . remaining 3 months to achieve one year at here. Its time to stop and looking a new journey..................
               
  ! In Order to Succeed, first we must believe that We Can ! 


 感情
 朋友都问我,怎么很少听你说起感情事? 这些年,屡战屡败啊。。。信心也就渐渐减少了。。。朋友们都结婚去。。成家了
小学时期,就懂得什么是爱情。。。那时还带着调皮心态去追喜欢的女生...
到了中学时期,就是有缘相见但没缘分吧。。。。也怪自己不争气吧。。。
这一路走来,都有追不少的红颜,最后成了别人的爱人了,
八年了,你过得怎样?近来好吗?虽然,这八年里我都有在追随自己的对象但 心里一直都有你 你这样的女人 让我欢喜然我优。。不知道为什么一直想知道你的消息,只要你过得比我好我就放心了。。。其实我没想那么多了只要我还能见你一次就好了。。。难倒缘已尽了?不能再相遇了?希望你能回复。。。。。。。。会等你的。。。多想说声对不起你,也想念你。。。独自忍受         
依然是朋友。。。。。。。。。。。。。。。。还能坚持多久

那么,真的要放下?年初还以为有机会见面的。。。今年的愿望是找个伴侣啊,看来渺茫了。。。该是时候为明年打算了。。。认真追一个吧。。。。


“每到夜深人静,我才倍感寂寞倍感心酸,孤单的人心易碎,总是看到别人双双对对,才感觉,一个人好孤单,只是真心已不在,真心已不算。”



No comments:

2023 First Quarter

💪 事业记 金融系毕业,工作经验 7 年左右有银行,制造业,保健产品,数据公司等。。。虽然听起来经验丰富但就是没有那个起劲或者方向,再不然是钱没有到位?种种原因吧 人生嘛 起起落落 嘻嘻   最后一份在办公室的工作是轻轻松松的,就是钱不到位,才有别的想法了,但是那个时候是疫情期...